خريد بک لينک
home theater in Los Angeles
Hookah Shisha Tobacco
فلنج
Barabas Ropa de hombre
آیداک
<-BloTitle->
<-BloText->

تاريخ : 21 دی 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : آیداک | بازدید : <-PostHit->
نگرشی نوین به نظریات سازمان و مدیریت در جهان امروز

مراحل اولیه زندگی بشر در این كره خاكی حالت طبیعی داشته است گله‎های انسانی از طریق شكار، خوشه‎چینی یا غارت طبیعت، زندگی می‎كردند آنان با ابزارسازی از دوره غارت طبیعت به دوره تولید خوراك رسیدند و بدین ترتیب تمدن بپر آغاز گردید بشر با اختراع خط به جمع‎آوری تجربیات و ثبت و ضبط آنها پرداخت

دانلود نگرشی نوین به نظریات سازمان و مدیریت در جهان امروز

A new attitude
نگرشی نوین به نظریات سازمان و مدیریت در جهان امروز
عهد قدیم
مدیریت
سومری‎ها
مصر باستان
چین باستان
یونان باستان
سقراط
افلاطون
ارسطو
ایران باستان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 145 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52

مدیریت پدیده‎ای نوظهور نیست؟

بلكه عمر آن به درازای عمر تاریخ بشری می‎رسد. انسان در یك پیوستار تاریخی از زندگی انفرادی به زندگی قومی و از زندگی كشاورزی به حیات مدرن صنعتی و نهایتاً به زندگی پیچیده كنونی كه با عناوین عصر اتم، الكترونیك، انفجار اطلاعات و عصر آدمهای مصنوعی از آن یاد شده است،‌ پانهاده است.

مدیریت در تاریخ پرفراز و نشیب حیات بشری در اغلب به سه دوره تكامل تقسیم می‎شود:

1) عهد قدیم (دوره باستان)

2) عصر قرون وسطی

3) دوره انقلاب صنعتی یا مقطع آگاهی اداری

 

عهد قدیم

مدیریت در عهد قدیم به صورت آزمایش و خطا بوده است و هیچ شگرد خاصی جهت تبادل نظر افكار و تجارب نداشته است؛ بلكه به گونه‎ام خام و پرورش نایافته موجودیت داشته است.

پیش‎نوین‎گرایی از زمان حضرت آدم و حوا شروع می‎شود. تولید مثل، آموزش تغذیه، بهداشت و حفظ آنها و حاكمیت در آن دوره بیشتر سنتی بوده و تغییر در آن بسیار اندك روی می‎داده است.

سومری‎ها

یكی از قدیمی‎ترین نوشته‎های بشری در زمینه مدیریت را می‎توان در آثار سومریان یافت.

سومری‎ها در 5000 سال قبل از میلاد از روشهای مدیریت برای اداره و كنترل منابع مالی استفاده می‎كردند، و به ثبت و ضبط عملكرد مالی خود می‎پرداختند.

بیشترین تأكید در تمدن سومری‎ها بر اداره امور به وسیله كشیش‎ها و معابد و انجام امور كشاورزی استوار است. در اندیشه رامسس سوم و سلاطین تولمی اشاراتی به مسایل مدیریت شده است.

مصر باستان

مصریان نیز  تمدن عظیمی را رقم زدند. ساختمان اهرام، با توجه به ابزار و تكنولوژی زمان خود یكی از بهترین نشانه‎های توان مدیریت و سازماندهی در 5000 سال پیش از میلاد است.

چین باستان

بدین طریق چینیان در بیش از سه هزار سال قبل با برخی از مفاهیم مدیریت نظیر سازماندهی،‌ تشریح وظایف، همكاری، روشهای ایجاد كارایی و كنترل آشنا بوده‎اند.

تخصص به وسیله چینیان باستانی مورد تأكید قرار می‎گرفت؛ بنابراین مشاغل جنبه ارثی داشت. چینیان برای اولین بار انتخاب افراد و نیروی انسانی را به وسیله امتحانات در 120 سال قبل از میلاد آغاز كرده‎اند. آموزش در این  تمدن كهن بر محور اندیشه‎های دو شخصیت بزرگ استوار بوده است: یكی لائوتسه كه آموزش  و پرورش را ثمره اندیشه و تعقل می‎دانست و بر زندگی روحی و شیوه فكری مناسب تأكید می‎كرد،‌و دیگر كنفوسیوس است كه ‌آموزش و پرورش را فرآیندی در جهت محافظت از جامعه و نهادهای آن می‎دانست.

یونان باستان

آنان بیش از سایر ملل اندیشه خود را معطوف به مسایل مدیریتی نمودند.

در یونان نیز مانند سایر تمدنهای باستانی، مشاغل ارثی بوده و تخصص مورد توجه بسیار قرار می‎گرفته است. پایه‎های اولیه برنامه درسی امروز را باید در شیوه تعلیم و تربیت یونان قدیم جستجو كرد.

سقراط

در مورد سقراط غیر از مكالمات او با شاگردش افلاطون، اطلاعات زیادی در دست نیست.

افلاطون

به نظر افلاطون كمال اجتماعی مردم در پناه دولت و جامعه مدنی است و حكومت ویژه متفكران است. افلاطون در كتاب جمهوریت، جالب‎ترین توجیه نظری را از بحث تخصص و تقسیم كار ارائه داده است. به اعتقاد او وقتی شخصی یك كار می‎كند، آسان‎تر و بهتر و دقیق‎تر آن را انجام می‎دهد (صادق‎پور، 1374).

ارسطو

ارسطو سعادت انسان را در پناه زندگی اجتماعی می‎داند. نظریات ارسطو ‎- شاگرد افلاطون‎- مكمل دیدگاه افلاطون نسبت به آموزش و پرورش است. ارسطو در كتابهای هفتم و هشتم خود به نام سیاست بر این باور است كه آموزش و پرورش آزاد باید به رشد فردی توجه كند و در این مسیر گام بردارد. پرورش افراد توانا با نهایت به پیشرفت جامعه‎ای پیشرفته و توانمندی كشور می‎انجامد. از دیدگاه ارسطو سعادت خیر اعلی است.

ایران باستان

برای ساختن كاخهایی همچون پرسپولیس و نظایر آن و احداث هزاران كیلومتر راه شوسه به منظور ایجاد ارتباط بین پایتخت و نقاط مهم مملكت برای لشكركشیها، نیاز به وجود مهندسان،‌كارشناسان، راهدارها، متخصصان و كارگران ماهر و نیمه ماهر بوده است كه برای استخدام این نیروی انسانی و به كارگیری آنان و فراهم آوردن وسایل و امكانات، قطعاً سازمانهای متعدد با وظایف مختلف وجود داشته است.

 

 

 


 

دانلود نگرشی نوین به نظریات سازمان و مدیریت در جهان امروز






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
نگرشی نوین به نظریات سازمان و مدیریت در جهان امروز ,

تاريخ : 21 دی 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : آیداک | بازدید : <-PostHit->
نرم افزار محاسبه سود تسهیلات و سپرده در بانک

نرم افزار محاسبه سود تسهیلات و سپرده در بانک یک نرم افزار تحت برنامه اکسل میباشد که از چهار قسمت تشکیل شده است که بوسیله آنها میتوانید انواع سود تسهیلات و سود سپرده های بانکی را محاسبه کرد

دانلود نرم افزار محاسبه سود تسهیلات و سپرده در بانک

The application calculates the loan interest and deposit
نرم افزار محاسبه سود تسهیلات و سپرده در بانک
نرم افزار محاسبه سود
سود بانکی
محاسبه سود تسهیلات مضاربه ( به صورت روز شمار )
سود تسهیلات مضاربه
محاسبه سود تسهیلات مشارکت مدنی به صورت غیر ماهانه
محاسبه سود سپرده ها
دسته بندی مهندسی نرم افزار و UML
فرمت فایل zip
حجم فایل 8 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4

نرم افزار محاسبه سود تسهیلات و سپرده در بانک بصورت لایه باز

نرم افزار محاسبه سود تسهیلات و سپرده در بانک یک نرم افزار تحت برنامه اکسل میباشد که از چهار قسمت تشکیل شده است که بوسیله آنها میتوانید انواع سود تسهیلات و سود سپرده های بانکی را محاسبه کرد ...


 

 

دانلود نرم افزار محاسبه سود تسهیلات و سپرده در بانک






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
نرم افزار محاسبه سود تسهیلات و سپرده در بانک ,

تاريخ : 21 دی 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : آیداک | بازدید : <-PostHit->
گزارش کارآموزی شهرداری دزفول

با توجه به توسعه سالانه شهر دزفول و افزایش فعالیت ها و پروژه های عمرانی شهرداری دزفول ، بودجه این شهرداری نیز به تبع آن سالانه افزایش می یابد و در حال حاضر بالای 200 میلیارد ریال رسیده است این نهاد در طول عمر پرتلاش خود خدمات ارزنده و ارزشمندی به مردم دزفول عرضه داشته و در توسعه ، زیبائی و سرسبزی شهر گام های بلندی برداشته است

دانلود گزارش کارآموزی شهرداری دزفول

گزارش کارآموزی شهرداری دزفول
Municipal Training Report
معرفی شهرداری دزفول
تعمیر و نگهداری و پشتیبانی شبکه محلی
استفاده مشترک از منابع
کاهش هزینه
قابلیت اطمینان
کاهش زمان
قابلیت توسعه
ارتباطات
مدل های شبکه
مدل شبکه نظیر به نظیر
مدل شبکه مبتنی بر سرویس دهنده
مدل سرویس دهنده
سرویس گیرنده
اجزا اصلی یک شبکه کامپیوتری
انواع شبکه از لحاظ
دسته بندی مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل docx
حجم فایل 601 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57

 


گزارش کارآموزی شهرداری دزفول

شهرداری دزفول از قدیمی ترین شهرداری های کشور و اولین شهرداری استان خوزستان وپنجمین شهرداری کشور است و تأسیس آن سال 1299 ه.ش می باشد .

درجه این شهرداری 10 و تعداد پرسنل آن به غیر از سازمان های وابسته قریب به 1000 نفر می باشد. شهرداری دزفول در حال حاضر دارای هشت سازمان و 2 منطقه می باشد و سازمان های وابسته عبارتند از :
سازمان اتوبوسرانی دزفول و حومه، سازمان پارک ها و فضای سبز ، سازمان باغ بهشت، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ، سازمان خدمات موتوری، سازمان نوسازی و بهسازی ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، سازمان عمران شهرسازی .

با توجه به توسعه سالانه شهر دزفول و افزایش فعالیت ها و پروژه های عمرانی شهرداری دزفول ، بودجه این شهرداری نیز به تبع آن سالانه افزایش می یابد و در حال حاضر بالای 200 میلیارد ریال رسیده است.

این نهاد در طول عمر پرتلاش خود خدمات ارزنده و ارزشمندی به مردم دزفول عرضه داشته و در توسعه ، زیبائی و سرسبزی شهر گام های بلندی برداشته است.

اوج فعالیت و فداکاری پرسنل زحمتکش شهرداری دزفول همانا سال های سرنوشت ساز دفاع مقدس بوده که پابه پای مردم در تمامی صحنه های جنگ حضور فعال خود را حفظ نموده تا آنجا که برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از موشک باران دشمن زبون نیروهای آتش نشانی و خدمات خود را علاوه بر شهر دزفول و شهرهای اطراف ، حتی گاهی به شهرهای دورتر در استان لرستان و ایلام نیز اعزام نموده است.

شاهد محکم این فداکاری ها تقدیم 10 شهید ، ده ها مجروح و جانباز و آزاده به پیشگاه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است. شهر دزفول در طول جنگ تحمیلی آسیب فراوان دید آنچنان که بیش از نیمی از واحدهای مسکونی شهر از 20 تا 100% تخریب و بسیاری از تأسیسات شهری دچار آسیب کلی گردید. و به بافت قدیم شهر نیز كه یكی از ارزشمندترین بافت های تاریخی از نظر قدمت و معماری كم نظیر است نیز خسارات جبران ناپذیری وارد شد . اما بعد از آن با تشكیل سازمان نوسازی و بهسازی گام هایی در جهت سامان دهی و احیای این بافت ارزشمند برداشته است.

همچنین بدلیل آنکه کلیه نیروها و ماشین آلات شهرداری در خدمت جبهه و جنگ قرار داشت آسیب های فراوان به این امکانات وارد آمد.

بعد از جنگ نیز با تعریف رویكردی نو در جهت آبادانی شهر دزفول ، تلاش های زیادی در خصوص عمران و آبادی این شهر كهن برداشته كه از جمله آن احداث پارك ها و توسعه فضای سبز ، توجه به ساحل رود دز ، ساماندهی و احداث خیابان های جدید ، توسعه مراكز فرهنگی و احداث كتابخانه ها ، احداث پل ها و ... را می توان برشمرد.

در حال حاضر نیز با بهره گیری از مشاوران قوی و مجرب طرح ها و پروژه های زیادی را برای توسعه دزفول آماده اجرا نموده و زمینه مناسبی را جهت سرمایه گذاری در آنها فراهم نموده است.

فصل دوم – تعمیر و نگهداری و پشتیبانی شبکه محلی

 

فصل دوم – شبکه های محلی :

پیشگفتار :

اساسا یک شبکه کامپیوتری شامل دو یا بیش از دو کامپیوتر وابزارهای جانبی مثل چاپگرها، اسکنرها ومانند اینها هستند که بطور مستقیم بمنظور استفاده مشترک از سخت افزار ونرم افزار، منابع اطلاعاتی ابزارهای متصل ایجاده شده است توجه داشته باشید که به تمامی تجهیزات سخت افزاری ونرم افزاری موجود در شبکه منبع1(Source) گویند.

در این تشریک مساعی با توجه به نوع پیکربندی کامپیوتر ، هر کامپیوتر کاربر می تواند در آن واحد منابع خود را اعم از ابزارها وداده ها با کامپیوترهای دیگر همزمان بهره ببرد.

 دلایل استفاده از شبکه را می توان موارد ذیل عنوان کرد :

 

1 - استفاده مشترک از منابع :

استفاده مشترک از یک منبع اطلاعاتی یا امکانات جانبی رایانه ، بدون توجه به محل جغرافیایی هریک از منابع را استفاده از منابع مشترک گویند.

 

2 - کاهش هزینه :

متمرکز نمودن منابع واستفاده مشترک از آنها وپرهیز از پخش آنها در واحدهای مختلف واستفاده اختصاصی هر کاربر در یک سازمان کاهش هزینه را در پی خواهد داشت .

 

3 - قابلیت اطمینان :

این ویژگی در شبکه ها بوجود سرویس دهنده های پشتیبان در شبکه اشاره می کند ، یعنی به این معنا که می توان از منابع گوناگون اطلاعاتی وسیستم ها در شبکه نسخه های دوم وپشتیبان تهیه کرد ودر صورت عدم دسترسی به یک از منابع اطلاعاتی در شبکه " بعلت از کارافتادن سیستم " از نسخه های پشتیبان استفاده کرد. پشتیبان از سرویس دهنده ها در شبکه کارآیی،، فعالیت وآمادگی دایمی سیستم را افزایش می دهد.

 

4 - کاهش زمان :

یکی دیگر از اهداف ایجاد شبکه های رایانه ای ، ایجاد ارتباط قوی بین کاربران از راه دور است ؛ یعنی بدون محدودیت جغرافیایی تبادل اطلاعات وجود داشته باشد. به این ترتیب زمان تبادل اطلاعات و استفاده از منابع خود بخود کاهش می یابد.

 

5 - قابلیت توسعه :

یک شبکه محلی می تواند بدون تغییر در ساختار سیستم توسعه یابد وتبدیل به یک شبکه بزرگتر شود. در اینجا هزینه توسعه سیستم هزینه امکانات وتجهیزات مورد نیاز برای گسترش شبکه مد نظر است.

 

6 - ارتباطات:

کاربران می توانند از طریق نوآوریهای موجود مانند پست الکترونیکی ویا دیگر سیستم های اطلاع رسانی پیغام هایشان را مبادله کنند ؛ حتی امکان انتقال فایل نیز وجود دارد".

در طراحی شبکه مواردی که قبل از راه اندازی شبکه باید مد نظر قرار دهید شامل موارد ذیل هستند:

1 - اندازه سازمان

2 - سطح امنیت

3 - نوع فعالیت

4 - سطح مدیریت

5 - مقدار ترافیک

6 – بودجه

مفهوم گره " Node" وایستگاههای کاری " Work Stations "]1] :

 هرگاه شما کامپیوتری را به شبکه اضافه می کنید ، این کامپیوتر به یک ایستگاه کاری یا گره تبدیل می شود.

یک ایستگاه کاری ؛ کامپیوتری است که به شبکه الصاق شده است و در واقع اصطلاح ایستگاه کاری روش دیگری است برای اینکه بگوییم یک کامپیوتر متصل

دانلود گزارش کارآموزی شهرداری دزفول






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
گزارش کارآموزی شهرداری دزفول ,

تاريخ : 21 دی 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : آیداک | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت معماری مدل گردان MDA

صنعت نرم افزار همواره به دنبال راه هایی برای بهبود فرآیند توسعه نرم افزار و همچنین افزایش کیفیت وماندگاری نرم افزارهای تولید شده است شیءگرایی، توسعه مبتنی بر مدل، الگوها، و زیرساختهای محاسبات توزیع شده نمونه هایی از تلاشهای انجام شده در رسیدن به این هدف است

دانلود پاورپوینت معماری مدل گردان MDA

پاورپوینت معماری مدل گردان MDA
MDA
معماری مدل گردان MDA چیست؟
هدف این گزارش سمینار چه هست و چه نیست؟
ماموریت OMG و نقش معماری MDA در این ماموریت
چگونه معماری MDA استانداردهای مختلف را یکپارچه می کند؟
معرفی معماری MDA
مفاهیم بنیادی MDA
سیستم System
مدل Model
معماری Architecture
دیدگاه View point
دید View
سکو Platform
برنامه کاربردی Ap
دسته بندی مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1701 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28

پاورپوینت معماری مدل گردان MDA

معماری مدل گردان MDA میتواند نقش بسیار مهمی در این زمینه داشته باشد. این روش یک حرکت افراطی و خشک برای بهبود توسعه نرم افزار نیست، بلکه یک گام تکاملی است که گرایشهای مختلف بهبود توسعه نرم افزار را با هم متحد میکند. MDA سایر تلاشها انجام گرفته را زیر سوال نمیبرد و آنها را نقض نمیکند، بلکه هم راستا و هماهنگ با آنها سعی میکند صنعت نرم افزار را ارتقابخشد.

MDA سعی میکند از زبانهای مدلسازی نه تنها به عنوان زبان طراحی بلکه به عنوان زبان برنامه سازی نیز استفاده کند. برنامه سازی با استفاده از زبانهای مدلسازی میتواند باعث افزایش کیفیت، سودمندی و مانداری نرم افزار شود.

با این که زمان زیادی از معرفی MDA به جامعه صنعت نرم افزار نمیگذر د و هنوز استاندارهای آن کاملاً تکمیل و معرفی نشده است، با این حال تلاشهایی در جهت استفاده از ان در توسعه و یکپارچه سازی سیستمهای سازمانی در حال انجام است. هدف این گزارش تمرکز بر روی به کارگیری MDA در معماری سیستمهای سازمانی است. در این گزارش سعی شده است ضمن نگاهی اجمالی بر نیازهای یک معماری سازمانی، به جنبه هایی از MDA اشاره شود که میتواند در رسیدن به یک معماری سازمانی مطلوب مفید واقع شود. در واقع میخواهیم  نشان دهیم چگونه موارد اشاره شده در MDAمیتواند جنبه هایی از معماری سازمانی را پوشش دهد، و  چگونه باید این موارد را به کار گرفت تا به یک معماری سازمانی مطلوب دست یافت.

برای رسیدن به یک معماری سازمانی مطلوب باید یک متدلوژی معماری سازمانی و همچنین یک چارچوب معماری سازمانی نیز داشته باشیم. در این گزارش قصد نداریم به معرفی و ابداع متدولوژیهای معماری سازمانی به کمک MDA بپردازیم. همچنین نمیخواهیم یک چارچوب معماریسازمانی ارائه کنیم.

فهرست :

معماری مدل گردان MDA چیست؟

هدف این گزارش سمینار چه هست و چه نیست؟

ماموریت OMG و نقش معماری MDA در این ماموریت

چگونه معماری MDA استانداردهای مختلف را یکپارچه می کند؟

معرفی معماری MDA

مفاهیم بنیادی MDA

سیستم System

مدل Model

معماری Architecture

دیدگاه View point

دید View

سکو Platform

برنامه کاربردی Application

مدل مستقل از محاسبه Computation Independent Model

مدل مستقل از سکو Platform Independent Model

مدل خاص سکو Platfform Specific Model

مدل سکو Platform Model

تغییر شکل مدل Model Transformation

سرویس های فراگیر Implementation

 

دانلود پاورپوینت معماری مدل گردان MDA






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت معماری مدل گردان MDA ,

تاريخ : 21 دی 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : آیداک | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت فصل اول بازاریابی مدرن اصول و کاربردها

تعریف بازاریابی آن گونه که انجمن بازاریابی امریکا ارائه می دهد رویکردی محصول محور را نشان می دهد طبق تعریف انجمن بازاریابی امریکا بازاریابی به عنوان فعالیت های تجاری تعریف می شود که جریان محصولات از تولید کننده به مشتری یا استفاده کننده را هدایت می کند

دانلود پاورپوینت فصل اول بازاریابی مدرن اصول و کاربردها

ModernMarketingSeason1
پاورپوینت فصل اول بازاریابی مدرن اصول و کاربردها
پاورپوینت بازاریابی مدرن
بازاریابی مدرن
اصول و کاربردها
MODERN MARKETING
PRINCIPELS AND PRACTICE
DChandra Bose
فصل اول بازاریابی مدرن
مبادله محصولات
اهمیت بازاریابی
هزینه های بازاریابی
دلایل هزینه بالا
تولید در مقیاس بالا
شیوه های کاهش هزینه های بازاریابی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 4354 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46

 

پاورپوینت فصل اول بازاریابی مدرن اصول و کاربردها   MODERN MARKETING       PRINCIPELS AND PRACTICE


در این رویکرد , بازاریابی شامل مبادله محصولات به ازاء پول می باشد و تولید , محصول فکروتخیل هنرمندان و تکنسین ها است. اما این رویکرد بر نقشی که مشتریان در این میان ایفا می کنند تاکید نمی نماید.

رویکرد محصول محور بر این فرض استوار است که فرآیند بازاریابی بعد از تولید کالاها شروع شده و با فروش آن ها خاتمه می یابد. اما در تجارت امروزه, بازاریابی بسیار پیش تر از تولید کالاها شروع می شود. این بدان دلیل است که در بازاریابی مشتری محور تقاضاهای مشتریان پیش از آن که تولید صورت گیرد مورد مطالعه قرار می گیرد. لذا, امروزه بازاریابی شامل همه فعالیت های مرتبط با

الف) تعیین تقاضای موجود و تقاضای بالقوه محصول

ب) تامین آن محصولاتی که این تقاضاها را برآورده نماید.

ج) ایجاد رفتار مطلوب مشتری به منظور دستیابی به اهداف تجاری است.

کاندیف و استایل نیز در تائید مشتری مداری اعتقاد دارند که بازاریابی فرآیند تجاری است که از طریق آن محصولات با بازارها منطبق شده و از طریق آن انتقال مالکیت صورت می پذیرد. از این رو, بازاریابی با تعیین الزامات مشتریان بالقوه و تامین محصولاتی که آن الزامات را برآورده نماید مرتبط است. به عبارت دیگر, بازاریابی همه آن فعالیت هایی را پوشش میدهد که تامین خواست مشتری و در مقابل ایجاد سود حداکثری را برای تولید کننده ای که از منابع در دسترس استفاده نموده است بر عهده دارند. بازاریابی با مشتری آغاز میشود – آن چه او (مشتری) می خواهد داشته باشد – و با مشتری – با دادن آنچه او می خواهد – خاتمه می یابد.

اهمیت بازاریابی

امروزه هدف اصلی تولید توزیع کالاها و خدمات از طریق بازاریابی و ایجاد حداکثر سود ممکن است. بنابراین, فلیپ کاتلر به این نکته اشاره می کند که بازاریابی تجزیه و تحلیل, سازماندهی, برنامه ریزی و کنترل شرکت ها, تماس با مشتریان, سیاست ها و فعالیت ها با هئف برآوردن نیازها و خواست های گروه های برکزیده ای از مشتریان در قبال سود است. مدیر عامل نمی تواند برنامه ریزی کند, مدیر تولید نمی تواند مدیریت کند, واحد خرید نمی تواند خرید کند, رئیس امور مالی نمی تواند بودجه بندی کند و مهندس و طراح واحد خرید نمی توانند طراحی کنند مگر آن که تصمیمات پایه ای بازاریابی اتخاذ شده باشد. لذا به طور کلی بازاریابی برای تولید کنندگان, مصرف کنندگان, دولت و جامعه بسیار حائز اهمیت است.

بازاریابی در توفیق کسب و کار نقش مهمی ایفا می کند. بازاریابی نبض کسب و کار است و به عنوان مهمترین وظیفه اجرایی مدیریت تلقی میشود. این نکته در کلمات پیتر دراکر آشکار است که می گوید, بازاریابی کارکرد شاخص و منحصر به فرد کسب و کار است. یک کسب و کار محصول یا خدمتی را ایجاد و به فروش می رساند, از دیگر سازمان های انسانی متمایز است.

بازاریابی نه تنها در برنامه ریزی تولید مفید است بلکه در برنامه ریزی و اخذ تصمیمات مختلف در خصوص کسب و کار نیز مفید است. همچنین بازاریابی به افزایش سود کسب و کار از طریق فروش از سوی دیگر کمک می کند. بازاریابی همچنین برای رقبایی که پیاپی سیاست های قیمت گذاری و تولیدشان را تغییر میدهند فعالیت می کند. این نکته به شرکت کمک میکند تا سیاست های خود را شکل داده یا متعاقبا تعدیلات لازم را اعمال نماید.

بازاریابی محوری است که اقتصاد حول آن میچرخد. تولید و مصرف دو چرخ هر اقتصاد است که از طریق کمربند محکم بازاریابی به یکدیگر متصل شده اند. بازاریابی توسعه نیافته و ضعیف نشانی از اقتصاد توسعه نیافته است که با کاستیهای بسیاری روبروست. لذا, مفهوم بازاریابی در اقتصادهای توسعه نیافته باید مسیر طولانی را بپیماید تا الزامات رشد سریع صنعتی همگام شود. بازاریابی موتور کارآمد و مهمترین تقویت کننده توسعه است. بازاریابی انرژی نهفته اقتصاد را به حرکت در می آورد و از این رو مولد کسب و کارهای کوچک است.

بازاریابی پتانسیل بالای اشتغال زایی دارد زیرا به افراد بسیاری برای به انجام رساندن وظایف خود نیاز دارد.در امریکا 25 تا 30 درصد از کل نیروی کار بطور مستقیم یا غیرمستقیم در بخش بازاریابی مشغول به کارند. به علاوه, بازاریابی با ارائه طیف وسیعی از کالاها و افزایش امکان انتخاب به بهبود استاندارد زندگی افراد کمک می کند. در هر کشوری سطح پایین زندگی ممکن است مستقیما به دلیل سیستم کمتر توسعه یافته بازاریابی آن کشور باشد. به همین دلیل است که پل مایور می گوید: بازاریابی عرضه کننده استاندارد زندگی به جامعه است.

بازاریابی به عنوان رابطه کارآمدی بین کسب و کار و جامعه عمل می کند. بازاریابی موانع دانش را از میان برداشته, مردم را آموزش داده و افکارشان را پرورش می دهد. بازاریابی همچنین نیازهای مشتریان را تعیین می نماید و الگوی تولید کالاها و خدمات مورد نیاط برای برآوردن آن نیازها را فراهم می آورد. این بازاریابی است که تجملات دیروز را به نیازهای امروز بدل کرده است. بازاریابی تقاضای نهفته را به تقاضای موثر بدل می سازد. از این رو, یم سیستم بازاریابی معقول و کارآمد به طریق زیر از افول تجارت جلوگیری می کند: کشف بازارهای جدید, کاهش هزینه توزیع, مشتری – محور بودن, متنوع و بهتر کردن محصول, پیشنهاد کاربری های دیگر و غیره.

هزینه های بازاریابی

بازاریابی به دلیل هزینه بالایی که می طلبد مورد نکوهش و انتقاد است. اگر چه نمی توان تمام هزینه خدمات بازاریابی را بطور دقیق تخمین زد, اما به اثبات رسیده است که هزینه های بازاریابی درصد عمده ای از مبلغ پرداخت شده توسط مشتری را به خود اختصاص می دهد.

دلایل هزینه بالا

هزینه بازاریابی می تواند به دلایل زیر باشد:

تولید در مقیاس بالا. تولید در مقیاس بالا و تنوع چند بعدی آن دلیل اصلی هزینه بالای بازاریابی است. بین نقاط تولید و مصرف شکاف بزرگی وجود دارد. این شکاف توسط واسطه ها, بازرگانان و بنگاه هایی که با ادعای خدمات ارزشمندشان به دادوستد مشغول اند پر می شود.

ناکارآمدی در عملیات بازاریابی. ناکارآمدی که در بخش ها و وظایف متنوع مختلف بازاریابی نفوذ کرده است به هزینه بالای بازاریابی منجر می شود.

شیوه های کاهش هزینه های بازاریابی

امروزه, کاهش هزینه های بازاریابی دغدغه مشترک کارکنان بازاریابی و ناظران بیرونی همچون دولت, تولیدکنندگان و موسسه هاس آموزشی است. در نتیجه, فروشگاه های زنجیره ای, فروشگاه های طبقاتی و فروشگاه های بزرگ و تعاونی ها, برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان بسط پیدا کرده است. دولت و موسسه های آموزشی همچون نقش قابل ملاحضه ای در این خصوص ایفا می کنند. دولت زیر ساخت هایی همچون سیستم های ارتباطی, خطوط راه آهن, راه های دریایی و هوایی و غیره را فراهم می آورد. موسسه های آموزشی از طریق تربیت متخصصین با استعداد و ماهر بازاریابی به این امر یاری می رساند.

 

دانلود پاورپوینت فصل اول بازاریابی مدرن اصول و کاربردها






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت فصل اول بازاریابی مدرن اصول و کاربردها ,

تاريخ : 21 دی 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : آیداک | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت فصل بیست و دوم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها

محصولاتی که برای استفاده در ساخت دیگر محصولات و یا ارائه خدمات در عملیات یک تجارت یا شرکت صنعتی در نظر گرفته می شوند و به عنوان کالاهای صنعتی شناخته می شوند این محصولات کالای تولیدکنندگان نیز نامیده می شند یعنی ابزار تولید شده از یک تولید (قبلی)

دانلود پاورپوینت فصل بیست و دوم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها

پاورپوینت فصل بیست و دوم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها
کالاهای صنعتی
بازاریابی مدرن
اصول و کاربردها
MODERN MARKETING
PRINCIPELS AND PRACTICE
DChandra Bose
فصل اول بازاریابی مدرن
مبادله محصولات
اهمیت بازاریابی
هزینه های بازاریابی
دلایل هزینه بالا
تولید در مقیاس بالا
شیوه های کاهش هزینه های بازاریابی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1526 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
—به گفته انجمن بازاریابی امریکا صنعتی تمام محصولاتی می باشند که در درجه اول برای استفاده در تولید دیگر کالاها یا ارائه خدمات به مقصد می شود تا با کالای دیگری که به مقصد رسیده ترکیب شود و برای مصرف به مشتری نهایی تحویل داده شود. بنابراین ، کالاهای فروخته صنعتی کالاهایی هستند که در ساخت دیگر محصولات و برای بهره برداری از یک شرکت استفاده می شود. از سوی دیگر ، اگر یک محصول مشترکاً برای مصرف نهایی توسط مشتری استفاده شود محصول مصرف کننده نامیده می شود. اگر چه محصولات صنعتی در بازار های صنعتی به فروش می رسند اما محصولات مصرفی در بازار مصرف به فروش می رسند.
—کالاهای صنعتی بر اساس نوع استفاده از محصولات طبقه بندی می شوند. یک طبقه بندی نمونه شامل پنج گروه زیر است:
—(1)  مواد خام (2) قطعات ساخته شده (3) تاسیسات (4) تجهیزات و لوازم جانبی (5) مواد عامل (تغذیه کننده عملیاتی)
—آن دسته از کالاهای صنعتی که پردازش نمی شوند و برای راحتی در تولید و اقتصاد در ذخیره سازی ، حمل و نقل و یا جابجایی مورد نیازند مواد خام نامیده می شوند.
—آنها بخشی از محصول نهایی شده و قبل از فروش نیازمند به پردازش می باشند. مانند چوب در مبلمان ، چرم در کفش و غیره.
—

عرضه ناکافی

عرضه بسیاری از مواد خام محدود و ناکافی است . علاوه بر این ، در بسیاری از موارد ، مواد خام نمی تواند تکثیر شوند . هرچند گاهی اوقات می توان آنها را تکثیر نمود اما این امر نیازمند زمان زیادی است. به عنوان مثال ، تولید دوباره مواد معدنی آسان نیست اگر مواد معدنی جدید کشف نشوند.

تولید متمرکز شده

تولید مواد خام طبیعی در مقایسه با محصولات کشاورزی نسبتاً متمرکز است.

بزرگی

اگر چه ارزش ذاتی مواد خام طبیعی کم است اما انها در طبیعت عمدتاً حجیم می باشند.

تولید تخصصی

به طور کلی ، تولید مواد خام طبیعی نیازمند مهارت های خاص و سرمایه گذاری بالایی است.

فساد پذیری

در حالی که برخی از مواد خام مانند محصولات دریایی در طبیعت فاسد شدنی هستند ، برخی دیگر مانند مواد معدنی این قابلیت را دارا نمی باشند.

تنوع در کیفیت

کیفیت مواد اولیه طبیعی به طور گسترده ای متفاوت است زیرا تولید کننده نمی تواند ویژگی های این مواد را در حد مورد نظر کنترل کند.

 

دانلود پاورپوینت فصل بیست و دوم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت فصل بیست و دوم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها ,

تاريخ : 21 دی 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : آیداک | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت فصل یازدهم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها

واژه تبلیغات از واژه لاتین Adverto به معنای چرخیدن گرفته شده است معنای لغوی تبلیغات جلب توجه مردم به یک شیء خاص است تبلیغات به معنای اعلان عمومی نیز میباشد تبلیغات منتشر کردن اطلاعاتی درباره یک ایده، محصول و یا خدمت است تا کنشی را مطابق خواست تبلیغ کننده برانگیزند مطاب نظر موسسه انگلیسی مدیریت، تبلیغات استفاده از ایده های هوشمندانه، شعارها و کار

دانلود پاورپوینت فصل یازدهم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها

تبلیغات و روابط عمومی
پاورپوینت فصل یازدهم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها
بازاریابی مدرن اصول و کاربردها
ModernMarketingSeason11
فروش
تبلیغات و هنر فروش
تبلیغات و شهرت طلبی
ویژگیهای تبلیغ
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 62 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

—ویژگیهای تبلیغ

—شیوه ارتباطی: تبلیغ روش ارتباطی ای است که هزینه آن پرداخت شده است.
—ارتباط غیرشخصی: نوعی ارتباط غیرشخصی با گروه وسیعی از خریداران است.
—ترویج ایده ها: هدف تبلیغات ترویج ایده ها و تصوراتی دراره کالاها و خدمات است.
—حامی مالی مشخص: تبلیغ پیام فروش در خصوص محصول یا خدمت است که هزینه های آن آشکارا توسط یک حامی مالی تامین شده است.
—تاثیر گذاری بر رفتار: تبلیغ گرایش و رفتار خریداران را به نفع کالا یا خدمت تبلیغ شده تحت تاثیر قرار می دهد.
—
—تبلیغ کردن و تبلیغات: دو اصطلاح تبلیغ کردن و تبلیغ مترادف یکدیگر نیستند.
—1. تبلیغ کردن یک فرایند است، بدین معنا که یک برنامه و سلسله اقداماتی مورد نیاز برای آماده کردن پیام و رساندن آن پیام به افراد هدف است. اما تبلیغ صرف پیام منتشر شده است.
—2. حامی مالی آشکارا در تبلیغات قابل تشخیص است، مردم می دانند چه کسی حامی فرآیند تبلیغ کردن است.
—3. حامی مالی هزینه ای را به رسانه عرضه کننده تبلیغ می پردازد.
—

—تبلیغات و شهرت طلبی

—تبلیغات در موارد زیر با شهرت طلبی متفاوت است:
—1.در تبلیغات، مردم میتوانند حامی مالی یا تبلیغ کننده را تشخیص دهند اما در مورد شهرت طلبی، نمی توانند دریابند که چه کسی پشت شهرت طلبی است.
—2.تبلیغات شیوه ارتباطی است که تبلیغ کننده هزینه تبلیغ را میپردازد. اما شهرت طلبی شیوه رایگان ارتباطی است چرا که کسب و کاری که از شهرت طلبی سود میبرد هزینه ای برایش نپرداخته است.
—

—تبلیغات و هنر فروش

—برخی تفاوت های مهم بین تبلیغات و هنر فروش
—1.تبلیغات شیوه غیرشخصی و غیرمستقیم ارتباطی است. اما هنر فروش شخصی است و درگیر ارتباطی رو در رو، مستقیم و شخصی می باشد.
—2.تبلیغ یک ارتباط جمعی است. اما هنر فروش یک ارتباط شخصی است.
—3.هدف تبلیغات تنها ارتقاء حسن نیت تبلیغ کننده است. اما هدف هنر فروش تاثیر گذاری بر فروش است.
—
 

 

دانلود پاورپوینت فصل یازدهم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت فصل یازدهم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها ,

تاريخ : 21 دی 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : آیداک | بازدید : <-PostHit->
مجموعه دوم مقالات -مدیریت آموزشی

مقالات مدیریت آموزشی مجموعه دوم این مجموعه شامل 10مقاله در ارتباط با مدیریت آموزشی می باشد فایل کلیه مقالات PDF لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه تعداد صفحات مقالات 180 حجم فایل زیپ دانلودی MB 5

دانلود مجموعه دوم مقالات -مدیریت آموزشی

مجموعه مناسب دانشجویانی است  که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت آموزشی  می باشند  
فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد   
ردیف	                               عنوان مقاله 	                      تعداد صفحات
1318	مدل اقتضایی پرورش مدیران ارشد	29
1319	ضرورت بازنگری مدیریت آموزشی در پرتو نظریه های آشوب و کارآفرینی سازمانی	10
1320	مدلی برای پ
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pdf
حجم فایل 5022 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 180

مجموعه مناسب دانشجویانی است  که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت آموزشی  می باشند .

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  

ردیف                                        عنوان مقاله                       تعداد صفحات

1318        مدل اقتضایی پرورش مدیران ارشد 29

1319        ضرورت بازنگری مدیریت آموزشی در پرتو نظریه های آشوب و کارآفرینی سازمانی  10

1320        مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های ایران             31

1321        ارزیابی اثر بخشی و کیفیت آموزش با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره و تئوری مجموعه فازی (مطالعه موردی : دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد)                11

1322        بررسی راهکارهای ایجاد همسویی میان محتوای آموزش حسابداری با ضرورت های محیط کسب و کار      19

1323        تدوین شاخص های ارزشیابی دوره ی کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات سلامت در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب              13

1324        اولویت بندی شاخص های مرتبط بافناوری اطلاعات وارتباطات به منظور ارزیابی عملکرد ورتبه بندی دانشگاه ها ومراکزآموزش عالی کشور       15

1325        نیازسنجی آموزشی مدیران عالی در بخش دولتی ایران      25

1326        بررسی نقش مدیریت دانش بر خلاقیت دبیران در مدارس متوسطه        9

1327        رابطه جو نظام آموزش عالی و پرورش روحیه کارآفرینی دانشجویان     18

دانلود مجموعه دوم مقالات -مدیریت آموزشی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مجموعه دوم مقالات -مدیریت آموزشی ,

تاريخ : 21 دی 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : آیداک | بازدید : <-PostHit->
مجموعه اول مقالات -مدیریت آموزشی

مقالات مدیریت آموزشی مجموعه اول این مجموعه شامل 10مقاله در ارتباط با مدیریت آموزشی می باشد فایل کلیه مقالات PDF لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه تعداد صفحات مقالات 241 حجم فایل زیپ دانلودی MB 41

دانلود مجموعه اول مقالات -مدیریت آموزشی

مدیریت آموزشی
عملکرد آموزشی
روش دیمتل
روش تحلیل شبکه
شایستگی های حرفه ای 
استانداردسازی عملکرد 
مدیران گروه های آموزشی 
دیوان سالاری 
الگوی مینتزیرگ 
ساختار سازمانی 
مدل کانو 
مدل سرو کوال 
خدمات آموزشی 
الگوی آموزش محور 
دانشگاه پژوهش محور 
تحلیل محتوا 
محیط کسب و کار 
برند سازی خدماتی 
تعهد سازمانی 
اعتماد سازمانی 
یادگیری سا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pdf
حجم فایل 4136 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 241

مجموعه مناسب دانشجویانی است  که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت آموزشی  می باشند .

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  

ردیف         عنوان مقاله                تعداد صفحات

1308        ارزیابی عملکرد آموزشی با رویکرد مقایسه ای تحلیل شبکه ای و دیمتل                16

1309        بررسی شایستگی های حرفه ای مدیران گروه های آموزشی                24

1310        مقایسه دیوانسالاری دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس الگوی مینتزبرگ               30

1311        تعیین عوامل مؤثر بر ارتقای رضایت کاربران آموزش های مجازی تحت وب با استفاده از مدل کانو (بر اساس مطالعة موردی دو دانشگاه مجازی استان تهران)                32

1312        بررسی وضعیت کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه بر اساس مدل سروکوال    18

1313        ارائه ی الگویی تحلیلی برای تحقق آموزش های پژوهش محور در دانشگاه های افسری آجا (مورد مطالعه؛ دانشگاه هوایی شهید ستاری)           34

1314        شناسایی عوامل مؤثر در شکل گیری رضایت دانشجویان     23

1315        بررسی راهکارهای ایجاد همسویی میان محتوای آموزش حسابداری با ضرورت های محیط کسب و کار     19

1316        ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی              18

1317        یادگیری و اعتماد سازمانی، حلقه های میانجی بین توانمندسازی روانشناختی و تعهد سازمانی      27

دانلود مجموعه اول مقالات -مدیریت آموزشی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مجموعه اول مقالات -مدیریت آموزشی ,

تاريخ : 21 دی 1396 | <-PostTime-> | نویسنده : آیداک | بازدید : <-PostHit->
کارآفرینی کارگاه تولید آداپتور

در این طرح به بررسی تولید آداپتور پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد

دانلود کارآفرینی کارگاه تولید آداپتور

کارآفرینی کارگاه تولید آداپتور
طرح کارآفرینی کارگاه تولید آداپتور
طرح توجیهی کارگاه تولید آداپتور
طرح کسب و کار کارگاه تولید آداپتور
طرح تجاری کارگاه تولید آداپتور
دسته بندی مهندسی برق و الکترونیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 957 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

در این طرح به بررسی تولید آداپتور پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

 

خلاصه طرح :............................................ 5

فصل اول............................................... 6

کلیات................................................. 6

مقدمه :............................................... 7

نام کامل طرح و محل اجرای آن :......................... 9

محل اجرا :............................................ 9

مشخصات متقاضیان :..................................... 9

دلایل انتخاب طرح :..................................... 9

وضعیت و میزان اشتغالزایی :............................ 9

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :.......................... 10

معرفی محصول :........................................ 10

نام و کد محصول......................................... 10

شماره تعرفه گمرکی..................................... 10

شرایط واردات محصول.................................... 11

بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت داخلی و جهانی محصول. 11

مروری بر قیمت های داخلی محصول........................... 12

مشخصات برخی از فروشندگان داخلی آداپتور در جدول ٤ ارائه شده است.  12

مروری بر قیمت های جهانی محصول........................... 12

معرفی موارد مصرف و كاربرد محصول......................... 12

بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول 13

کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول.............. 13

شرایط صادرات محصول.................................... 13

وضعیت عرضه و تقاضا..................................... 14

بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید طی پنج سال گذشته...... 14

بررسی ظرفیت های بهره برداری............................ 14

بررسی روند ظرفیت اسمی نصب شده واحدهای فعال در کشور........ 15

بررسی روند تولید واقعی واحدهای فعال در کشور.............. 15

بررسی سطح تکنولوژی تولید در واحدهای فعال................ 16

فرآیندتولید آداپتور به صورت زیر است:.................... 16

١ تزریق پلاستیك:....................................... 16

٢ برش ورق:............................................ 16

٣ سیم پیچی:........................................... 17

٤ پرسکاری:........................................... 17

٥ مونتاژ:............................................ 17

٦ بسته بندی:.......................................... 17

نام كشورها، شرکت های سازنده ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده در تولید محصول     18

بررسی وضعیت طرح های جدید و در حال توسعه................... 19

پیش بینی عرضه در بازار آینده کشور....................... 19

الف(  پیشبینی تولید داخل واحدهای فعال................... 20

ب( پیش بینی تولید داخل واحدهای در حال اجرا............... 20

بررسی روند واردات محصول طی پنج سال گذشته................. 20

جمع بندی عرضه......................................... 22

بررسی روند مصرف طی پنج سال گذشته........................ 22

در ادامه نمودار روند مصرف آداپتور طی سال های ١٣٨٦- ١٣٨٣ ارائه شده است.    23

بررسی روند صادرات طی پنج سال گذشته...................... 24

برآورد قابلیت صادرات در آینده.......................... 25

بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات طی سال های آتی........ 25

برآورد میزان تقاضای داخل در آینده....................... 25

جمع بندی و نتیجه گیری مطالعات بازار..................... 26

بررسی بازار.......................................... 27

عرضه و تقاضا.......................................... 28

هزینه های سرمایه گذاری................................. 28

ظرفیت اقتصادی........................................ 28

اشتغال............................................... 29

مجوز های قانونی :.................................... 29

مراحل صدور جواز تاسیس :.............................. 29

شرایط عمومی متقاضیان ( اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی ) دریافت جواز تاسیس   30

1-   اشخاص حقیقی...................................... 30

2-   اشخاص حقوقی...................................... 30

مدارك مورد نیاز:..................................... 30

اصلاحیه جواز تاسیس :.................................. 31

تعریف:............................................... 32

صدور پروانه بهره برداری :............................ 32

مراحل صدور توسعه طرح :............................... 32

فصل دوم.............................................. 34

روش انجام کار........................................ 34

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :...... 35

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار :    35

بررسی اجمالی تکنولوژی و روش تولید محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها  36

نگاهی به روش تولید آداپتور............................. 36

فرآیند تولید آداپتور همانطور كه قبلا نیز به آن اشاره شد به شرح ذیل می باشد:   36

مقایسه روش تولید معمول کشورمان با دیگر کشورهای جهان....... 36

تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم درتولید محصول..... 37

برآورد حداقل ظرفیت اقتصادی طرح......................... 37

لحاظ کردن نقطه سربسر تولید............................. 38

لحاظ کردن حداقل سود مورد انتظار......................... 38

پیشنهاد منطقه مناسب جهت اجرای طرح....................... 39

انتخاب محل اجرای یک طرح تولیدی عمومًا براساس معیارهای زیر صورت می گیرد: 39

بازارهای فروش محصول................................... 39

بازارهای تأمین مواد اولیه.............................. 39

احتیاجات و نیازمندی های دیگر طرح........................ 40

حمایت های اقتصادی و بازرگانی........................... 41

حمایت های تعرفه گمرکی و مقایسه آن با تعرفه های جهانی....... 41

حمایت های مالی........................................ 41

فصل سوم.............................................. 43

امور مالی طرح........................................ 43

سرمایه گذاری ثابت طرح :.............................. 44

خرید دفتر کار :...................................... 44

هزینه زمین :......................................... 44

هزینه محوطه سازی :................................... 45

هزینه ساختمان سازی :................................. 45

هزینه ماشین آلات و تجهیزات :.......................... 46

هزینه تاسیسات و تجهیزات عمومی :...................... 46

وسایل اداری و خدماتی................................... 47

ماشین آلات حمل و نقل درون/ برون کارگاهی.................. 47

هزینه های قبل از بهره برداری............................ 47

هزینه های پیش بینی نشده................................ 48

هزینه سرمایه گذاری ثابت :............................ 48

برآورد هزینه های ثابت و متغیر دوران بهره برداری........... 49

برآورد درآمد سالانه تولید در دوران بهره برداری............ 49

فصل چهارم............................................ 50

جمع بندی – نتیجه گیری و پیشنهادات.................... 50

نتایج حاصله از اجرای طرح :........................... 51

دانلود کارآفرینی کارگاه تولید آداپتور






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
کارآفرینی کارگاه تولید آداپتور ,

<-BloTitle->
<-BloText->