خريد بک لينک
گيفت کارت
دانلود اهنگ
رزرو آنلاين هتل خارجي
خواص مواد غذایی
رزرو آنلاين هتل خارجي
دانلود فيلم با لينک مستقيم
ثبت شرکت در عمان
خريد سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تكریم از دیدگاه ارباب رجوع
ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تكریم از دیدگاه ارباب رجوع

ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تكریم ازدیدگاه ارباب رجوع با فرمت Doc

دانلود ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تكریم از دیدگاه ارباب رجوع

مروری بر ادبیات گذشته
ادبیات پیشین تحقیق
پیشینه تحقیق
طرح تكریم ازدیدگاه ارباب رجوع
طرح تکریم
مشتری مداری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38

فهرست مطالب

ادبیات و پیشینه ی پژوهش

1-2 تعریف تكریم ...................................................................................................... 14

2-2 اهداف تكریم ..................................................................................................... 14

3-2 تعریف ارباب رجوع (مشتری) .................................................................................. 15

4-2 انواع دسته بندی مشتریان ................................................................................... 15

5-2 تعریف رضایت مشتری .......................................................................................... 15

6-2 مزایای رضایت مشتری ......................................................................................... 16

7-2 تعریف مشتری مداری ........................................................................................ 17

8-2 تقسیم بندی كرامت انسانی ومشتری مداری ............................................................. 17

9-2 تعریف شفاف ومستند سازی ................................................................................ 18

10-2 مراحل مستند سازی ........................................................................................ 18

11-2 مفاهیم اطلاع رسانی ....................................................................................... 22

12-2 پایگاههای اطلاع رسانی ................................................................................... 23

13-2 طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی ................................................................... 25

14-2 اهم شیوه های اطلاع رسانی ............................................................................ 29

15-2 تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد......................................................................... 30

16-2 مفروضات باز مهندسی ..................................................................................... 30

17-2 اصول باز مهندسی .......................................................................................... 31

18-2 مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام كار............................................... 32

19-2 تعریف منشور اخلاقی ....................................................................................... 40

20-2 هدفهای منشور اخلاقی .................................................................................... 40

21-2 تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم ........................................................ 41

22-2 مشكلات اجرای منشور اخلاقیات ......................................................................... 42

23-2 تعریف فرم نظر سنجی ..................................................................................... 43

24-2 مروری بر پژوهش انجام شده در مورد تكریم ارباب رجوع (مشتری مداری)‌................ 44

1-    مطالعات نظری ............................................................................................... 44

2-     مطالعات تجربی ............................................................................................. 45

2-1 پژوهش های انجام شده در خارج از ایران ................................................................. 45

2-2 پژوهش های انجام شده در ایران     ......................................................................50

دانلود ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تكریم از دیدگاه ارباب رجوع







ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تكریم از دیدگاه ارباب رجوع ,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *